Projekty Post Bellum v posledních týdnech uspěly hned ve dvou soutěžích. Na předávání Cen Fóra dárců si zástupci komunikace převzali ocenění za nejlepší integrovanou kampaň roku. Porota soutěže ocenila komunikaci k Běhu pro Paměť národa 2016, jež jako symbol 20. století využila motiv fiktivní ulice měnící se v čase, který zpracoval komiksový výtvarník Vojtěch Šeda. Motiv pak dotvářely fotografie patronů běhu z řad známých osobností, které nafotil Lukáš Žentel. Ocenění se uděluje nejen za grafickou a výtvarnou nápaditost kampaně, ale také za její efektivitu a využití různorodých komunikačních kanálů.
Druhé místo v kategorii nejinovativnější vzdělávací projekt roku ceny Eduína si odnesli zástupci Post Bellum za projekt Příběhy našich sousedů. V něm již čtvrtým rokem zprostředkováváme setkání nejstarší a nejmladší generace. Učíme žáky základních škol natočit rozhovor celoživotních vzpomínek, zařadit si jej do historického kontextu a vyprávět jej ostatním, například prostřednictvím filmové či rozhlasové reportáže.
Obě ceny tak rozšířily sbírku ocenění, které Post Bellum v posledních letech posbíralo. Mezi nejcennější patří například Křišťálová lupa nebo cena za nejlepší komis. Přehled ocenění je možné najít zde.