Hledáme posilu do týmu Paměti národa Východní Čechy. Její/jeho hlavním úkolem bude finanční vedení projektu, administrativa související s činností pobočky a zajištění jednoduchých účetních operací.
O jaký typ úvazku se jedná, co od nového člověka potřebujeme a co můžeme nabídnout?
Úvazek: plný 1,0
Adresa pracoviště: Institut Paměti národa, třída Míru 60, Machoňova pasáž, 530 02 Pardubice
Termín nástupu: 1.5.2023, případně dle domluvy
Náplň práce:
- administrativní úkony související s provozem východočeské pobočky Paměti národa a Institutu Paměti národa Pardubice
- finanční a administrativní vedení projektu I-KAP KHK II
- drobné účetní operace
- vedení pokladny
- zpracování mzdových podkladů pobočky
- aktivní komunikace s partnery a spolupracovníky
Jaké schopnosti očekáváme:
- SŠ či VŠ vzdělání a praxi korespondující s náplní práce
- soulad s posláním Paměti národa, zájem o naše témata
- pečlivost a pozitivní vztah k administrativním úkonům
- dobrá znalost práce na PC (MS Office)
- ochotu učit se novým věcem
- spolehlivost, dobré vystupování, pečlivost a samostatnost
- schopnost práce v týmu
Co můžeme nabídnout:
- zajímavou a smysluplnou práci v zavedené neziskové organizaci
- prostor na samostatnost a uskutečňování nápadů
- kontakt se zajímavými osobnostmi, možnost podílet se na projektech Paměti národa
- zázemí kanceláře v centru Pardubic s neomezeným přísunem kávy
- flexibilní pracovní dobu s možností částečně pracovat z domova
- 25 dní dovolené
- nadstandardní finanční ohodnocení v rámci neziskového sektoru
Pokud Vás naše nabídka zaujme, pošlete nám na mailovou adresu ředitele pobočky michal.bures@postbellum.cz následující
- krátký motivační dopis (max. 1000 znaků),
- strukturovaný životopis se vzděláním a praxí,
- do předmětu mailu napište „Administrativa pro Paměť národa VČ“.
Děkujeme a těšíme se na spolupráci!